Juridisk information

Här hittar du information om dina rättigheter, hur vi hanterar dina personuppgifter och hur du kan lämna synpunkter eller klagomål.

Synpunkter och kundklagomål

Om du inte är nöjd

Det är viktigt för oss att du som kund i MedMera Bank är nöjd med våra tjänster och produkter. Om det är något som fungerar mindre bra, behöver vi får reda på det så att vi kan rätta till problemet. Vi uppskattar därför att du kontaktar oss om du är missnöjd eller har synpunkter som du vill framföra.

Läs mer om MedMera Banks klagomålshantering

Hantering av dina personuppgifter

Dina personuppgifter är viktiga för oss

För oss är det viktigt att de personuppgifter du som kund och medlem anförtror oss hanteras på ett transparent och lagligt sätt. Under länken nedan redogör vi översiktligt för hur vi hanterar dina personuppgifter i enlighet med Dataskyddsförordningen (GDPR).

Läs mer om hur vi hanterar dina personuppgifter

Kundkännedom

Därför behöver vi ställa några frågor

Som bank är vi skyldiga enligt lag att ha god kännedom om dig som kund. Vi vet att majoriteten av våra kunder är ärliga, men vi måste motverka att banken utnyttjas för brottslig verksamhet.

Läs mer om kundkännedom

För att förbättra och anpassa ditt besök använder vi cookies. Fortsätter du härifrån innebär det att du accepterar att cookies används. Läs mer om cookies