
Inköpstjänst
Inköpstjänsten är till för alla typer av organisationer, företag och offentlig verksamhet. Tjänsten sparar tid, ger effektivare administration och snabbare hantering i kassan. Nu blir det enklare för dig som handlar på faktura!
Redan kund hos Inköpstjänsten? Logga in i Inköpsportalen här.
Varför är det bra?
Vi på Coop har utvecklat en helt digital tjänst för att det ska bli enklare för dig som handlar på faktura i våra butiker eller beställer mat på coop.se. Vi kan därför äntligen säga "hej då" till kvittot och istället "hej" till en helt ny värld med enklare kontroll och fakturering, större säkerhet, och trygghet i alla led.
Förenklad administration
Med Inköpstjänsten kan du administrera konstnadsställen och användare, betala i kassan via app och sedan få allt samlat på e-faktura - superenkelt.
Din organisation kan enkelt handla i alla Coops butiker och när ni beställer mat på coop.se.


Säkerhet och kontroll
Inköpstjänsten ger dig fullständig överblick över vem som köpt vad och vart köpet gjorts - och alla administratörer och köpare är legitimerade via BankID. E-fakturaspecifikation med momsuppdelning och överblick hela vägen ner på artikelnivå gör momsredovisningen och fakturahanteringen enkel.
Mobilbetalning
Betala direkt i kassan i butik eller på coop.se via vår mobilapp. Slut på krånglig korthantering, stökig redovisning och borttappade kvitton.


Frågor och svar
Telefon
0771-17 17 77 (helgfria vardagar)
E-post
inkopstjanst@coop.se
Hitta svaret på vanliga frågor nedan.