Coop Kundservice
Här kan du finna svar på vanliga, generella frågor, kontakta oss för frågor i ett personligt ärende eller reklamera en vara.
Frågor & svar
Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om Coop. Du kan också själv ställa generella frågor om till exempel butiker, varor, bankkort eller poäng.
Läs mer om
Coop Mastercard
För frågor om Coop Mastercard, logga in med BankID på Mitt Coop Mastercard för att skicka ett meddelande.
Utskick från Coop
Här hittar du information om vilka utskick Coop gör. Läs om utskick från Coop
Färskvarugaranti
Här hittar du information om vad vår färskvarugaranti innebär. Läs om färskvarugarantin
Reklamation
För att reklamera en vara köpt på Coop.se gå till ordern på sidan Mina beställningar (du behöver vara inloggad). Varan kan reklameras upp till 30 dagar efter att du mottagit den. För hjälp följ guiden Hur gör jag för att reklamera en vara? Gäller det en vara köpt i butik ber vi dig kontakta oss via e-post.
Reklamera vara köpt på coop.se
Kontakta oss
För hjälp i ett personligt ärende kontaktar du oss via e-post, telefon eller genom att använda Talsvar. Frågor om ditt personliga betalkort, bankkonto, sparkonto eller privatlån besvaras endast via telefon, inte via e-post.
MedMera Bank
För frågor om ditt Coop Privatlån eller Coop Sparkonto hittar du kontaktuppgifter och öppettider här.
Ring
Ring oss om du har ett personligt ärende eller en fråga som du inte hittar i Frågor & svar. Öppet: helgfri vardag 8-18. (Coop Mastercard: helgfri vardag 9-18, Sparkonton och Privatlån: helgfri vardag 9-17)
Telefon 0771 – 171717
|
Tryck 1 |
|
Tryck 2 |
|
Tryck 3 |
|
Tryck 5 |
Skicka brev
Coop Kundservice
Box 1340
171 22 Solna
Ärenden om:
- Handla på coop.se
- Coop Matkasse
Coop Kundservice
Box 267
791 26 Falun
Ärenden om:
- Varor
- Medlemskap
- Poäng
MedMera Bank
171 88 Solna
Ärenden om:
- Betal- och kreditkort
- Spara
- Låna