Skicka e-postmeddelande
Om du inte hittar svaret på din fråga under Frågor & svar eller om har du ett personligt ärende kan du skicka oss ett meddelande här.
Tack för ditt meddelande. Vi kontaktar dig så snart som möjligt.
Här kan du finna svar på vanliga, generella frågor, kontakta oss för frågor i ett personligt ärende eller reklamera en vara.
Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om Coop. Du kan också själv ställa generella frågor om till exempel butiker, varor, bankkort eller poäng.
För frågor om Coop Mastercard, logga in med BankID på Mitt Coop Mastercard för att skicka ett meddelande.
Här hittar du information om vilka utskick Coop gör. Läs om utskick från Coop
Här hittar du information om vad vår färskvarugaranti innebär. Läs om färskvarugarantin
För att reklamera en vara köpt på Coop.se gå till ordern på sidan Mina beställningar (du behöver vara inloggad). Varan kan reklameras upp till 30 dagar efter att du mottagit den. För hjälp följ guiden Hur gör jag för att reklamera en vara? Gäller det en vara köpt i butik ber vi dig kontakta oss via e-post.
Reklamera vara köpt på coop.se
För hjälp i ett personligt ärende kontaktar du oss via e-post, telefon eller genom att använda Talsvar. Frågor om ditt personliga betalkort eller bankkonto besvaras endast via telefon, inte via e-post.
Ring oss om du har ett personligt ärende eller en fråga som du inte hittar i Frågor & svar. Öppet: helgfri vardag 8-18. (Coop Mastercard: helgfri vardag 9-18.)
Telefon 0771 – 171717
|
Tryck 1 |
|
Tryck 2 |
|
Tryck 3 |
|
Tryck 5 |
Om du inte hittar svaret på din fråga under Frågor & svar eller om har du ett personligt ärende kan du skicka oss ett meddelande här.
Tack för ditt meddelande. Vi kontaktar dig så snart som möjligt.
Coop Kundservice
Box 1340
171 22 Solna
För ärenden om:
MedMera Bank AB
Box 155
791 24 Falun
För ärenden om: