MedMera Bank Kundservice
Välkommen att kontakta oss med dina frågor gällande Coop Privatlån och Coop Spara.

Skicka ett meddelande
Kontakta MedMera Bank med frågor om ditt sparkonto eller privatlån via säkra meddelanden i kundportalen.
Så här kontaktar du oss säkert via meddelanden:
1. Logga in i kundportalen på https://medmerabank.coop.se/kundportal/
2. I kundportalen väljer du Meddelanden i menyn och nytt meddelande.
3. Vi svarar dig så fort vi kan inom 1-2 bankdagar. Du får ett mejl när du har ett nytt meddelande från oss som du kan läsa i kundportalen.
Ring oss
När du ringer MedMera Bank och vill ha hjälp i ett personligt ärende behöver du legitimera dig med BankID.
0771 - 17 17 17
Talsvar: Tryck 3 för MedMera Bank - tryck därefter 2 för Coop Sparkonto eller tryck 3 för Coop Privatlån.
Öppettider
Helgfri vardag mån–tors: 9–17
Fredagar: 9–16
Dag före röd dag: 9–15
Skicka brev
Om du behöver skicka brev till MedMera Bank gällande ärenden om privatlån eller sparkonto så gör du det till denna adress.
Postadress
MedMera Bank
171 88 Solna